Általános szerződési feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló a www.innodekor.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megjelenítésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.



1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Innodekor Kft.
  • Székhely: 7630 Pécs, Edison u. 19.
  • Adószám: 14227428-2-02
  • Cégjegyzék szám: Cg. 02-09-072245, kibocsájtó cégbíróság: Pécsi Cégbíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@innodekor.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 72 210 943
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: folyamatban…
  • Számlaszám: 10402427-50526781-86801003

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.



2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre


Az Innodekor Kft. webáruházában megvásárolható termékek a különböző foszforeszkáló, gyöngyház/metál effekt, fényvisszaverő, fluoreszkáló és egyéb különleges hatású termékek festék, paszta, festékpigment és más formákban. Felhasználási körük alapján hobbi-kreatív vagy ipari besorolásúak.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.



3. Rendelési információk


A webáruházban megjelenített termékek megrendelhetők a rendeles@innodekor.hu e-mail címen, illetve magán a webáruházon keresztül, MPL (az Európai Unió területére DPD) futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel. Telefonon keresztüli bediktálással rendelést soha nem veszünk fel!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a webáruházban megjelenített kapcsolati adatok között rögzített telefonszámon vagy e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velünk.



4. A regisztráció és a rendelés menete


I. Vásárlás regisztrációval

Regisztrációját kezdeményezheti a webáruház főoldalán lévő „Regisztráció” linkre kattintva, vagy a megvásárolni kívánt termékek összeválogatása után a pénztárból. A regisztrált vásárlás előnye, hogy következő vásárlásakor nem kell újra megadnia a szükséges személyes/szállítási információkat, visszanézheti korábbi rendeléseit, valamint bizonyos akciókban, vásárlás utáni pontgyűjtésben így tud részt venni és azokat levásárolni is csak regisztrált vásárlóként tudja.

A regisztrációs űrlap elején ki tudja választani, hogy végfelhasználóként, céges végfelhasználóként, vagy viszonteladóként kíván regisztrálni. Céges végfelhasználók és viszonteladók a fizetési mód kiválasztásánál kérhetik 8 napos átutalásos számla kiküldését az áruval együtt, viszont regisztrációjuk jóváhagyáshoz kötött az Innodekor Kft. részéről. Viszonteladó regisztrációja előzetes elbíráláshoz kötött, melyben vizsgáljuk bolt vagy webáruház meglétét. Az adószám érvényességét minden esetben vizsgáljuk.

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.

Viszonteladóinknak a regisztráció kötelező, a rájuk vonatkozó árakat csak így tudjuk automatikusan biztosítani!

II. Vásárlás vendégként

Lehetősége van a vendégként való vásárlásra is. Ez azt jelenti, hogy nem szükséges fiókot regisztrálni a webshopban, hanem csak egy űrlapon megadja a rendeléshez szükséges adatokat. Ennek hátránya, hogy legközelebbi vásárláskor ezeket az adatokat újra meg kell adnia és nem tudja visszanézni, megismételni a korábbi vásárlásait, valamint nem tud pontokat gyűjteni vásárlásai után.


A „Kosárba” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt a Bejelentkezés mezők alatt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. A belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. 

A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva a pénztár oldalra jut, ahol megadhatja/módosíthatja a szállítási címét, illetve kiválaszthatja a fizetési módot. Esetleges kupon vagy utalvány kódot is itt tud megadni.

Miután véglegesítette rendelését a "Rendelés leadása" gombra kattintva, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését, vagy a levélszemét mappába került, kérjük ellenőrizze. Ha nincs a levélszemetek között, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást a csomag postára adásáról.

Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető / szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető a regisztrált személy kérelemére törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.



5. A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-14 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1 - 5 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.



6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja


A megrendelt termék fizetésének módjai:

  • Bankkártyás fizetés: a bankkártyás fizetési módot választva a rendszer átirányítja a Barion felületére, ahol meg kell adnia a kártya adatokat. Ezek az adatok titkosított kapcsolat védi, harmadik fél tudomására nem jutnak. A fizetés sikerességéről visszajelzést kap és visszajut a webáruház felületére. Ha a fizetés sikeres volt, az Ön által megadott címre adjuk fel futárszolgálattal a terméket. A cím lehet konkrét cím, Posta Pont, postahivatal, vagy a Magyar Posta által üzemeltetett csomagautomata is. 
  • Személyesen történő teljesítés: ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén (7630 Pécs, Edison u. 19.) forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy ha viszonteladó partnerünk, illetve erről külön megállapodtunk, átutalásos számlát állítunk ki.
  • Utánvéttel történő teljesítés: a terméket az általunk megbízott MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, amely lehet konkrét cím, Posta Pont, postahivatal, vagy a Magyar Posta által üzemeltetett csomagautomata is, ahol a küldemény számla szerinti árát a futárnak/ügyintézőnek kell kifizetni.
  • Átutalásos fizetés: ez a fizetési mód csak viszonteladó partnereink és céges végfelhasználó vásárlóink számára elérhető. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás díjszabása

  • Rendelési érték nettó 0-10.000 Ft között a házhoz szállítás díja: bruttó 1000 Ft.
  • Rendelési érték nettó 10.000 Ft felett ingyenes.



7. Szállítási határidő


Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-5 hét.



8. Házhoz szállítási információk


A webáruházunk által kapott megrendeléseket belföldi címre kizárólag az MPL futárszolgálat, az Európai Unió országaiba pedig a DPD futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, melyet a csomag igény szerinti újraküldése esetén érvényesítünk. Ha a megrendelő a csomagot második alkalommal sem veszi át, többször nem küldjük el, telephelyünkön személyesen készpénzes fizetéssel, vagy bármely viszonteladónktól van lehetősége megvásárolni.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.



9. Postai szállítással kapcsolatos információk


A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.



10. Elállás joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál



11. Jótállás


Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.



12. Szavatosság


A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Töltsd ki ezt a részt a forgalmazott termékeidre vonatkozó szavatossági előírásaid alapján!



13. Panaszok intézése


Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.



14. Adatkezelés


Az üzemeltető a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára (Pl: futárszolgálat) a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges. 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. Készíts külön menüpontot az adatvédelmi nyilatkozatnak!



15. Egyéb rendelkezések


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.